10 Mart 2013 Pazar

Barbunya Balığı Tava

Malzemeler:

  1. 1kg.barbunya balığı
  2. Yeterince mısır unu (buğday unu da olabilir)
  3. Yeterince tuz

Hazırlanışı;
Zeytinyağı (sıvı yağ da olabilir)
Ayıklanmış balıkları akan suda güzelce yıkadım.Süzgeçte süzülmeye bıraktım.Süzülen balıkları kağıt havlu ile kuruladım.
Bir tepsiye mısır unu ve tuz ekledim karıştırdım.Balıkları tek tek una batırdım.Balıkların her yerini una bulaştırdım.Her bir balığı kuyruğundan tutarak hafifçe silkeleyip fazlalık unların dökülmesini sağladım.
Teflon bir tavaya bolca zeytinyağı ilave ettim.Orta kısık ateşte yağı kızdırdım. Yağın kızgın olması gerekiyor. Afiyet Olsun :)
Aynı pişirme tekniği Tekir Balığı İçinde Geçerlidir.
Barbunya balığı nasıl pişirilir?, Barbunya Balığı Yemekleri, Barbunya Balığı Tarifleri

0 yorum:

Yorum Gönder